Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mysak_25

Karma

a na to vse vzpomenme pri volbach!R^

0/0
1.10.2008 13:14

zostrelenyanjel2

Srbsko - Rusko špína

Super!!! Teď se ještě omluv Samirovi, Mehmetovi, Halilovi a Alijovi za to, že je srbové vraždili při jejich jízdách krajinou (s malým k), že jim ,,občas,, přefikli nějakou tu děsivou krvelačnou muslimskou dceru nebo manželku, že sváželi mrtvoly na valnících, aby je pak naházeli někam do jámy, že jim vypalovali domy, obchody, že popravovali bez soudů zajatce...

:-© tyhle slavjanofilský slizové jsou mi z duše odporný

0/0
16.9.2008 17:04

algeria

Re: Srbsko - Rusko špína

Ty neobjektivní čokle! Zločiny páchali i Muslimové!!! A Srbové válku nezačali!!! A hlavně, já se za Mladiče stydím. Stydíš se ty za 500 letou nadvládu Muslimu nad Srby. Na straně Srbů bojovali dobrovolníci z Řecka, Bulharska, Rumunska atd. Proč vás Muslimy na Balkáně nikdo nemá rád??? Tedy kromě Albánců. Srbsko se v 10. stol rozdělovalo na Bosnu, Rášku(dnešní Srbsko) a Zetu (dnešní Černá Hora). To sice neomlouvá srbské zločiny, ale bosenští Muslimové jsou dnes pátou kolonou v Bosně! Jsou to okupanti a lidé, kteří překrucují historii. Srebrenici (Srbové pozůstalým platí nemalé reparace. Muslimové za nekolikaset letou okupaci Srby nikdy neodškodnili) vytrhávají z kontextu! Konflikt mezi Srby a bos. Muslimy nezačal ani v roce 1991 ani v roce 1941, ale zhruba ve 14. století... Dnes v Srbsku žije cca 200 000 srbských Muslimů a k srbství se nechtěji hlásit. Srbský muslim je de facto český Cikán! Odmíta se asimilovat... A znovu opakuju, to neomlouvá srbské zločiny, ale je třeba být objektivní

0/0
17.9.2008 5:41

algeria

Re: Re: Srbsko - Rusko špína

a nepřekrucovat dějiny! Konflikt mezi Pravoslávci z Bálkánu a Muslimy z Balkánu začali Muslimové!!!

0/0
17.9.2008 5:45

KocourkovNews

Stydim se za Parkanovou

Hnus a špína v české armádě!

http://jirivanek.bigbloger.lidovky.cz/c/49730/Hnus-a-spina-v-ceske-armade.html

0/0
16.9.2008 1:12

MudaFuka

Kde si vzal 80% ty inteligente??

To ti napovedel Klaus nebo Jalkl?

0/0
15.9.2008 18:15

1049an

Pochopil jsem ...

... že pisatele hlavně bavilo porušovat zákony. Ale ať si píše, pořád lepší, než kdyby zase někde rozbíjel výlohy nebo něco někam pašoval a jezdil na lodi nebo na něčem jiném, co neumí pořádně řídit.... (Y)

0/0
15.9.2008 18:14

xyman

blbost

Proboha, jak dlouho tady bude ten uplakaný "dojemný" slint ještě viset?;-D

0/0
15.9.2008 9:54

algeria

Re: blbost

Já jsem Srb a musím a souhlasím! To mi připomína ilustračni fotky z bývalé Jugoslávie. V Bosne umírali Srbové, Muslimové, Chorvati a jiné nar. menšiny. Ovšem záp. media vždy ukázala plačící Muslimku:-/. Vždy! Já jsem si tehdy noviny kupoval se ŽELEZNOU přesností!!! A to platí i pro Kosovo! Dokud EU a USA neuznali Kosvo, tak kos. Albánec byl téměř ohrožený druh! A to, že Albánci vyháněli z Kosova Srby, Rmy a ostatní menšiny nikomu nevadilo! Jestli Češi chtěji pomoct Srbům, tak stačí jen jedna věc. Znovu uznat Kosov jako nedílnou součást Srbska!!! A vyvarovávats e hloupých il. fotek;-)

0/0
16.9.2008 12:09

ctenar1970

statecny cech

priznat nevdecnost,zbabelost sve zeme je velmi,velmi tezke,ale jste prekonal. 

0/0
14.9.2008 17:35

tomtop

ja se nestydim

ze jsme pomahali trestat etnicke cisky...

Asi na to doplatilo hodne nevinnych lidi, ale podarilo se to zastavit ...

0/0
14.9.2008 11:37

Miloš

Re: ja se nestydim

Představ  si, že by u nás na něco doplatilo hodně nevinných lidí kvůli nějakým lumpům. Třeba Ty a lidé okolo, z města nebo vesnice.

Ještě ke všemu nejsme zvyklí sami bojovat. Za nás tu zbraň do ruky musel až na pár vyjímek brát někdo jiný .

0/0
16.9.2008 4:57

Augo

Ty sprosta Ceska kudico!

Jsou dva scenare! Amik hystericil, ze patris kmtem teroristum (to udelali vsichni hloupi NY, chytri nejsou, to jsem ji vsem vysvetlil, protoze moc jich zamestnavam a ucim slusnemu chovani!. Ten druhy scenar - nastavila jsi mu. Chces mne ucit!  Nastav mi taky a budes se mit dobre!

0/0
14.9.2008 2:43

osvetitel

Re: Ty sprosta Ceska kudico!

Coto tady blabolis retarde v te azbuce?8-oNauc se psat Cesky sasku tak ,aby se to dalo rozlustit!I v rustine by to asi bylo citelnejsi.:-©Ty bys nemohl vysvetlit nic ani sve ubohe stare matce,ty hricko prirody,natoz Americanum!Se nejak zeres ty  komiku!

0/0
14.9.2008 4:08

kion1

Re: Ty sprosta Ceska kudico!

Proboha co ty jseš vůbec za existenci, ty smradlavý ubohý exkremente?:-©

0/0
14.9.2008 11:19

monaliv

Re: Ty sprosta Ceska kudico!

Nech se vyšetřit, ty pomatenče, nebo zalez zpátky do doupětě "ne základnám", ke svým dalším spoluvidlákům, co neumějí ani psát.

0/0
14.9.2008 16:52

Miloš

I my jsme bombardovali Srbsko

V každé válce  se v lidech rozpoutají nejhorší  pudy. Mohli bychom si jmenovat všechny dosavadní konflikty. Např USA v Iráku. O protistraně nemluvě. Ovšem v demokratickém státě, pokud na to někdo přijde, se provinilci dostanou před soud .

Pár soudů s americkými vojáky bylo. Ovšem nejkrvavější jsou občanské války.

A vždy tam jsou dohady, kdo si začal . Jedna strana si začne, druhá se pomstí, pak se pomstí ta první a už to nikdo nezastaví. A pak se někdo z venčí  z politických důvodů k někomu přidá. A já jsem se styděl, že sotva jsme vstoupili do NATO, hned jsme někoho bombardovali.

0/0
13.9.2008 21:45

monaliv

jak dojemné.....bééé

Taky ses styděl, sibřino, když srbšttí "vojáci"  podřezávali krky albáncům a prováděli v kosovu genocidu, což bombardování předcházelo?

0/0
13.9.2008 16:17

Cynyc

Re: jak dojemné.....bééé

R^

0/0
14.9.2008 20:44

CHYREN

No jo..

proč nebombardovali všechny? UCK , nebo srbští "vojáci"..všichni mají stejnou vinu, jen některým se měří za ty druhé.Rv

0/0
15.9.2008 14:06

CART09

To samé Srbsko

Vidíte, a to samé Srbsko rozpoutalo pod stejnou záminkou, pod jakou se drží Kosova, i předchozí tři války, když se chtělo osamostatnit Slovinsko, Chorvatsko, a Bosna...Taky jsem tam byl: mladej blbej kluk, co se motá na vlastní pěst tam, kde může přijít o kejhák. Teď už vím, že se tam děly prasárny na všech stranách, a každá z nich má svoji verzi pravdy, podloženou krutostmi těch ostatních. Ale rozhodně si nemyslím, že by zrovna Srbové byli ti, kdo si můžou stěžovat na zlé sousedy, protože to byli oni, kdo s tím celým začal...

0/0
13.9.2008 11:07

cara al sol

Re: To samé Srbsko

Zapomněl jsi na chorvatské, albánské a další kámoše Hilera, kteří horlivě zabíjeli a znásilňovali Srby.

0/0
13.9.2008 12:03

osvetitel

Re: Re: To samé Srbsko

A pak ze si pry Srbsti nacionaliste nevyrizovali ucty za tu druhou svetovou valku! Vidis jak ses podrekl bambulo?;-)A jak to ti druzi delali, pri tom znasilnovani Srbu ? Strkali jim ho do zadku jako tobe, protoze nerozeznali Srby od Srbek?8-oOd kamosu Hitlera me to neprekvapuje!!On byl take nejakej "motejl."

0/0
13.9.2008 16:40

cara al sol

Re: Re: Re: To samé Srbsko

Jasně, ujo, máš pravdu. :-P

0/0
13.9.2008 16:48

osvetitel

Re: Re: Re: Re: To samé Srbsko

Natos prisel az ted bambulo?Mas pomale vedeni?:-P

0/0
13.9.2008 16:56

Vikina

Re: Re: Re: Re: To samé Srbsko

Caro, jak už jsem se zmiňoval níže, jediná cesta, jak se zbavit toho hmyzu pod jménem osvetitel, je důsledně jej ignorovat. Prostě mu na nic neodpovídej a hlavně s ním nic nerozebírej. S virem malárie přece také nedebatuješ, ten prostě zabíjíš chininem.

0/0
13.9.2008 18:25

cara al sol

Re: Re: Re: Re: Re: To samé Srbsko

OK, souhlasím a končím. ;-)

0/0
13.9.2008 18:33

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To samé Srbsko

To me neprekvapuje ze souhlasis s "Vikinou" !Vy dva motejlove se k sobe hodite!Doufam ze ti to "Vikina" udela lepe nezli ti Albanci a Chorvati ,a ze snim budes spokojenej!;-D

0/0
14.9.2008 3:56

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: To samé Srbsko

Prestan mu delat nemravne navrhy,ty hnusnej bolsanskej "motejle"!:-©

0/0
14.9.2008 3:58

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To samé Srbsko

Ps.Ten hnusnej nemravnej motejl s nickem "Vikina" se tu se*e do kdekoho!Toho bych si schuti "vychutnal"!;-DDedek  se porad nezbavil svych bolsevickych manyru!:-©

0/0
14.9.2008 4:01

jirkaknop

Neuznání Kosova by znamenalo další budoucí

konflikt v Evropě. Nesouhlasím s tímto postupem , ale stejně tak nesouhlasím s vystěhováním albánců z Kosova , jak naznačuje autor , ani se vzájemným zabíjením mezi Albánci a Srby. Také mi přide,že autonomie je totéž jako samostatnost a držení Albánců v Srbském státu je jen politická intrika.

Pokud se týká Kosova , viděl jsem průzkum,kde cca 60% bylo pro uznání. 

0/0
12.9.2008 18:51

jiri-j

Re: Neuznání Kosova by znamenalo další budoucí

Ale jeho uznání je ještě horší varianta. Víceméně to má za následek válku v Gruzii. A co bude dál? Kurdové v Turecku, Náhorní karabach, Makedonie - tam se situace zhoršuje, Baskicko, ...

Já se stydím za to že jsem Čech.

0/0
13.9.2008 14:18

monaliv

Re: Re: Neuznání Kosova by znamenalo další budoucí

No, a co s tím jako chceš dělat? Kosovo uznalo cca 40 států, my ho neuznáme,a CO se změní? (podotýkám, že NEJSEM stádoidní ovce jako socani), ale co by se stalo, kdyby ho ČR neuznala????

nic.

0/0
13.9.2008 15:09

koleis

Re: Neuznání Kosova by znamenalo další budoucí

vojvodina má přece taky autonomii a problémy nejsou. albánci je dělat chtěli s perspektivou osamostatnění popř. splynutí s albánií, tak je dělali. přišly následné oboustranné genocidy a nakonec albánci v podstatě dosáhli toho, co chtěli.

usa si najednou mělo kde postavit obrovskou vojenskou základnu bond-steel.

0/0
14.9.2008 2:23

osvetitel

Jeste by mel autor informovat,zda jeho prosbu

Dragan a ta Srbska kocka s kastanovejma vlasama vyslyseli ,a odpustili mu?Ja miluju stastne konce!

0/0
12.9.2008 17:54

algeria

Kosovo by mělo zůstat součásti Srbska!

A mělo by mít autonomii. Asi jako má Baskicko, Katalánsko atd. Zločiny Srbů v Kosovu?

Během II. světové války kos. Albánci byli nacisté. Vyháněli a vraždili Srby. Po II. světové válce dostali autonomii... V roce 1999 v Kosovu byl konflikt mezi Srby a Albánci. Umřelo cca 10 000 lidí. Cca 7 000 Albánců, 2000 Srbů a zbytek tvořily menšiny. Váleční zločinci by měli být souzeni a odsouzeni bezohledu na jejích etnický původ. Ale Albánci mají už jeden stát. K čemu jim dávat další? Proč Baskové nemají nezávislost? Podívejte se na video: http://www.youtube.com/watch?v=byfhU58NQkE&feature=related

Jmenuje se : FREEDOM FOR THE BASQUE COUNTRY a je na youtube.com

0/0
12.9.2008 13:57

osvetitel

Re: Kosovo by mělo zůstat součásti Srbska!

A proc ji Srbove v cele s Milosevicem nenabidli,nezli doslo k tomu "bombardovani"?8-oNebo po odstaveni Milosevice?Proc se cekalo az za Evropskeho dozoru,budou vytlaceny ty zbytky Srbu z Kosova?Proc chteli Rusove uznavat samostatne Kosovo, vymnennou za nevmesovani USA  na Ukrajine?Proc si tyto problemy Evropa s dvouma atomovejma velmocema, neumi v cas vyresit sama ,a musi do vseho zatahovat USA?Proc je nick "Vikina" bolsevickej udavac a stvac?????

0/0
12.9.2008 17:38

iDaddy

Pane Sibřino, ve Vašem článku je tato informace:

"....proti vůli většiny Čechů, posvětila ukradení části Tvojí země...". Mohl byste zde ukázat výsledky nějakých průzkumů, která Vaše slova potvrzují???

Mohl byste zde odpovědět na otázku: "Proč používám pojmy většina a ne rovnou -my, všichni dělníci ČKD, my, všechny šičky třetí směny ?????

Co si o tom myslím a o autorovi netřeba uvádět.

0/0
12.9.2008 13:04

AKSAMIT

Re: Pane Sibřino, ve Vašem článku je tato informace:

jakeho vyzkumu,staci,kdyz si to spocitas tady.Ja osobne neznam jedineho cloveka,ktery by tu loupez podporoval.ale ja vim,vy mi napisete,ze neziju mezi temi spravnymi lidmi,co.......:-©

0/0
12.9.2008 15:11

xyman

Re: Re: Pane Sibřino, ve Vašem článku je tato informace:

Samostatné Kosovo? V pořádku, naopak se divím srbům, že tak vyvádějí, společně s tunelem Klausem. Když táhli Slováci, tak jsi se taky styděl a byla ti hanba a nepodporovals to? Já byl jedině rád.

0/0
12.9.2008 15:27

osvetitel

Za Ceskou republiku nebo za lidi kteri ji ridi?

A proc se spis nestydet za Cechy,kteri kradou na novem Zelandu kytky nebo v Indii brouky?;-D

0/0
12.9.2008 12:09

hmagda

karma

R^R^

0/0
12.9.2008 12:04

No_a_Co

Karma

R^

0/0
12.9.2008 11:19

Tassman

Za co, že se stydíš?

Milý pane, Váš článek jsem vůbec nečetl. Protože už jen ten titulek je tak pitomej (ale každej má na svůj názor právo). Jak se můžeš stydět za mějaké zeměpisné/ národní vymezení? Stydět se můžeš za sebe, za svou rodinu, nebo že máš malýho bimbase.  :-/ Ale ne za zemi, kde ses shodou okolností narodil. Protože, každej se nějde narodil. Pa :-P

0/0
12.9.2008 10:48

klaun Ferdinand

Re: Za co, že se stydíš?

když má každý právo na svůj názor, tak proč ho urážíš? Tvůj příspěvek jinak hodnotit nebudu, každej ať si udělá svůj úsudek. Já se např. stydim a víš proč? Za ten bordel tady, korupci, čecháčkovství, nepřehlednost v zákonech, nevymahatelnsot zákona a pod. Uznání Kosova už je por mě jen špička ledovce.  

0/0
12.9.2008 10:53

vodní želva

Re: Za co, že se stydíš?

Milý Tassmane, možná by nebylo od věci si ten článek přečíst a ne se myšlenkově vyprázdňovat po přečtení titulku.

0/0
12.9.2008 13:55

def...

jooo my se stydime vsichni

a ti co rikaj ze ne, se stydi nejvic

0/0
12.9.2008 10:41

Needle

Špatně směrovaný stud

Ano, také se stydím....ale za naše reprezentanty zahraniční politiky... Česká republika nejsou jen momentální politici a děje.

Můžeme se stydět za konkrétní lidi nebo úkony. Ne za ČR jako takovou...

0/0
12.9.2008 10:34

spalovac

Působivě napsané, ale neobjektivní

Nelíbí se mi ukradení kosova, ale shrnutí srbského podílu na válce v jugoslávii jako že cituji "jste se postavili na stranu práva proti albánsko-islámskému terorismu" je jednoznačně demagogické. Chápu že je autor kvůli ztrátě srbského přítele zaujatý a souhlasím s tím že jsme se k srbsku otočili zády. Nelíbí se mi to, ale nejsem naivní abych si myslel že nějaká jiná vláda by samostatnost kosova neuznala :-/

0/0
12.9.2008 10:26

Brambach

Re: Působivě napsané, ale neobjektivní

R^

0/0
15.9.2008 15:49





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.