Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petu46

pro odlehčení

Vtip:

Víte co se stane, když spadne odéesák do vody?

Nejdřív vyplave balík špinavejch prachů a potom čistej komunista.

Docela vystihující současnou dobu?!;-€

0/0
25.11.2008 11:02

Tereza Zaj.

Mno, pěkně nasratej článek...

... doufáš, že ODS zanikne, jako zbožné přání to zní... jenže na zemi je to právě o voličích a systému voleb... dávno už měl vzniknout systém "bílých lístků"... pro ty jenž nechcou ani jednu z kandidovaných stran ba i kandidátů... to by bylo čoromoro po výsledcích... pak by možná vyrostll nový strom bez červů a hniloby... Karmu ti nedám, protože jen nadáváš jako každý druhý a ještě kopeš... takhle se dál neposunem...

0/0
25.11.2008 10:40

bondy_

Re: Mno, pěkně nasratej článek...

A jak se teda posunem dal?

0/0
25.11.2008 21:20

dnb

další

kombinace mi zatkli. jako třeba: Pan Indženýr Paroubek Je Novodobý Král Zemí Českých.;-D

0/0
25.11.2008 0:10

dnb

Paroubek

je pífíča.;-D

0/0
25.11.2008 0:03

dnb

parouback

to je zajímavý. tak znova: Paroubek je fíča.

0/0
25.11.2008 0:02

siberiantijger

a neni to jedno?

vite jaky je rozdil mezi socialismem a kapitalismem?

socialiste nejdriv vsechno znarodni a pak to po(Y)

kapitaliste to nejdriv po(Y) a pak to az znarodni

0/0
24.11.2008 23:22

ac97c

Není co dodat

R^

0/0
24.11.2008 21:07

negrositos

souhlas

R^R^moje řeč, karma....

0/0
24.11.2008 9:17

akrij123

karma

Jako pravicový volič dávám karmu R^

0/0
24.11.2008 8:15

sCZECH

tleskámR^

0/0
23.11.2008 22:03

stev

Kopat do pseudo pravicové ODS nebudu. Nedám hlas.

Kopat do ODS nebudu. Stačí, že už jim nikdy nedám hlas. Hlas jsem jim dával od jejich vzniku pořád. Nyní však vím, že je to jen pseudo pravicová strana, pravicová je jen ve svých slibech. Nikdy však ve skutcích. Mám jim za zlé, že nikdy nesnížili míru přerozdělování ve společnosti, což je podle politologických kritérií hlavní kritérium pro posouzení, zda je strana pravicová, či nikoli. Rv

0/0
23.11.2008 17:28

ac97c

Re: Kopat do pseudo pravicové ODS nebudu. Nedám hlas.

R^

0/0
24.11.2008 21:46

assco

Tvrzení je to tak a ne jinak neobstojí

Ano na naší politické scéně se to hemží gaunery, v tom si ODS a ČSSD mohou podat ruce. To ale neznamená, že budu chodit k volbám s vědomím, že si mám vybrat mezi větším a menším gaunerem. Něco jako lidová gaunerská fronta. V politice jsou i slušní lidé a já se po celkem 10ti letech vlády gaunerů (z leva či prava) rozhodl, že nebudu líný a tu svu služnou stranu najdu. ODS prostě už hlas nedám. Pokud se neočistí až na dřeň a nevyhází "starou partu" ne. Nenechám se urážet prohlášeními stylu vraťte levici úder po totálním debaklu jaký doposud žádná strana nezažila. Takže ten úder dopadl na  druhou nastavenou tvář páně Tupolánka a jaký je výsledek? Odešel jako zpráskaný pes protože to přesně se stalo? Ne. Bude dál bojovat o předsednickou funkci. Fajn. Může být předsedou politické mrtvoly a sázet na to že voliči dají přednost jeho partě gaunerů páč druhé party se budou bát víc. Já se nenechám Tupolánkově vydírat. Od tohoto roku po 15ti letech volím jinak.

0/0
23.11.2008 17:07

alexandernovak

Vážený pane Šibřino,

do ležících kopou jen prasata.

0/0
23.11.2008 11:16

Blbec z Xenemunde

Re: Vážený pane Šibřino,

už sis vyhonil ?

0/0
23.11.2008 13:51

ucitelas

jen odskok od tématu

je frantaflinta88 automat, nebo se i taková hovada rodí.pokud je ta druhá možnost správná tak je to průser.

0/0
23.11.2008 10:07

alexandernovak

Re: jen odskok od tématu

Ten soudruh je fakt skvělej. Jakej asi může mít mindrák, že tu takhle řádí ? Tihle lidé naštěstí jen trousí flustrace s nenávistí a tvoří náplň odborářských demonstrací, kde se vyřve, ožere, poblinká  a jde spokojeně domů.

0/0
23.11.2008 11:29

Frantaflinta88

Re: jen odskok od tématu

Bavím se upřímně vašemu břitkému vtipu.Myslel jsem že jste schopni pouze hajlovat na schůzích UV-ODS jako váš fotr na MěV KSČ;-D

0/0
24.11.2008 2:08

p.o.p.

Tak za tohle

tě dostanu do tepláků!

Langer;-D

0/0
22.11.2008 20:47

3ska

mylite se

problemem neni ODS. problemem je cesky narod, z nehoz se politicka "elita" rekrutuje. zalozte dalsi /ctvrtou..../ pravicovou stranu a za rok jste na tom stejne. jakkoliv budou vase idealy kristalove ciste, nabali se na vas rathove, dalikove, grossove, cunci a s podobnymi budete muset jednat a delat ustupky.  zjistite, ze vase idealy zustanou pouze idealy, protoze zijete v CR.  Kopnete si i pristi volby a pak budou bolsevici zase kopat do vas.

0/0
22.11.2008 20:40

Frantaflinta88

Re: mylite se

Ano,problémem ZÁSADNĚ NEMŮŽE BÝT ODS(KSČ)! STRANA je ABSOLUTNÍ VELIČINA! Pokud národ nevolí STRANU, je třeba VYMĚNIT NÁROD.Nebo zagitovat a PŘEVYCHOVAT!(Dnes pro to ODSácké nomenklaturní zrůdy mají nový pojem ZKOMUNIKOVAT,případně VYSVĚTLIT) nám,hloupému národu, nechápajícímu,že co strana dělá dobře dělá a VŠE PRO NAŠE DOBRO!  V jste KOVANÝ BOLŠEVIK! Přesně takhle mluvila komunistická sebranka za dob ČSSR! Kdy už tenhle bolševický HNŮJ Českého národa vymře?:-©

0/0
23.11.2008 2:06

3ska

Re: mylite se

strana neni absolutni velicina, strana je produkt volicu. to neni problem jen ODS, ale vsech ostatnich stran. chovaji se totozne. ceske polistopadove vlady nebyly rizeny z moskvy, berlina, ci ruska.  vladnou vam cesi a tak to vypada, nestezujte si.

0/0
23.11.2008 3:17

alexandernovak

Re: mylite se

Kdy zemře ? No přece až s Váma. Vy jste totiž ten typický představitel upr děného čecháčkovství, Vy je ste ta syntéza typických českých vlastnosti. Vaši předci jistě potlsekem vítali nacisty na Václaváku  a posléze udávali sousedy, Vaši předci se angažovali v poválečných revolučních výborech, Vaši předci kolaborovali s rusy, Vy jste se zůčatňovali normalizace, Vás se báli sousedé. Vaše rodina stbácko milicionářského ražení  zatápěla normálním lidem. Podvědomí Vás ovšem zrazuje. Nyní máte plná ústa kovaných bolševiků, komunistických sebranek. A přitom sám jste ten hnůj, který se v očistné katarzi zbavuje viny na diskusích příspěvky plnými nenávisti a hnusu.

0/0
23.11.2008 11:23

Frantaflinta88

Re: mylite se

Můj děda umřel v koncentráku ty hnoji a tátu dusili komunisti jak mohli a dorazil ho Klaus s Havlem krátce po sametovém podvodu 89!.Co ty o tom víš ty ODSácká stoko! PROTO vás tak dobře poznám, i kdyby jste se v té modré třeba KOUPALI.Jste ta nejodpornější stoka kterou Česká země porodila a jste STÁLE STEJNÍ!  Nacisti,Bolševici, ODSáci!

0/0
24.11.2008 2:16

rik_killer

Re: mylite se

Ještě jsi zapoměl dodat komunisti. Chudáčku jsi asi frustrovaný neúspěchem. Má rodina má skoro stejnou historii jako tvoje a nebrečím nad tím. Zajímalo by mě jak Klaus s Havlem zničili tvého otce, to by mne opravdu zajímalo. Každý musí nést odpovědnost sám za sebe už to není jako za komančů. Pokud někdo něco zvorá, tak si musí nést odpovědnost. Jsem nestraník, tak mi prosím nenadávej do stok, kam svým slovníkem skoro také patříš.

0/0
25.11.2008 8:26

Kajor

VZKAZ pro pana Sibřinu

6) Píšete o sobě "Nepíšu proto, abych byl populární, nechci si zde budovat své ego." Když srovnám vaši fotku autora - tmavé brýle a nagelované vlasy" a fotky ostatních blogerů - tady se přiznám já, že Vám to moc nevěřím.

 

V závěru chci jen ocenit Vaši snahu se alespoň nějak podílet na vyvolání politické debaty. Díky vyvolání takové debaty se alespoň lidé začnou o politiku o něco více zajímat.

0/0
22.11.2008 12:01

Kajor

VZKAZ pro pana Sibřinu

4) Ve svém příspěvku píšete o Ivanovi Langerovi následující výrok: "Přiznávám, že pro mě osobně se jedná o největší zklamání současné vlády". Takové věci se "Nepřiznávají", takové věci se mohou prohlašovat. Přiznání asi není správné slovo .

 

5) Co se týče vašeho článku "Naženou nás Zelení do náruče Ruska?" - s tím s Vámi naprosto souhlasím a skládám za tento příspěvek poklonu.

0/0
22.11.2008 12:00

luko5

Re: VZKAZ pro pana Sibřinu

Přiznávám - To přece napsal dobře, protože nosí stejné tričko, tj. ODS. ;-)

0/0
22.11.2008 22:02

Kajor

VZKAZ pro pana Sibřinu

2) Co se týče Ivana Langera a sloganu "Pomáhat a chránit" - to je problém policistů, že se jim to nelíbí a nejraději by pana Langera přejeli novým vozem. Policisté si musí zvyknout na to, že jsou tady pro to, aby sloužili lidem (od toho jsou placeni) a ne proto, aby lidi persekuovali, jako to bylo za dob komunismu. Netvrdím, že slogan pomůže. Nicméně určuje směr morálky.

 

3) Co se týče Vašeho přirovnání s "napadeným stromem" - má to jednu chybu. Když odstraníte takový strom, místo zaroste sousedním stromem, který bude třeba ještě více napaden.

0/0
22.11.2008 12:00

grimosa

Re: VZKAZ pro pana Sibřinu

Langer, od američanů  okopíraval stupidní heslo, od němců uniformy a od ss okopíroval znak na auta, umí ten člověk něco jiného než se jenom opičit?

0/0
22.11.2008 23:20

Kajor

VZKAZ pro pana Sibřinu

Vážený pane Sibřino, chápu Vaše rozčarování, ale myslím, že Váš postoj není správný a už vůbec ne přínosný.

1) Když by voliči dali na vaše slova a nevolili ODS, co si myslíte, že by nastalo? Levice by úplně ovládla politickou scénu a republika by šla tzv. "do kytek". ODS není dokonalou stranou. Je zde ale lepší strana, která by mohla pozitivně ovlivňovat politiku? Možná jsou i některé malé strany "lepší", ale nedostanou se ani do parlamentu. Komu tedy dáte hlas, když ne ODS? Je jednoduché kritizovat, to umí každý. Pokud něco kritizujete, nabídněte, prosím, lepší řešení! Já už nejsem dítě a nespoléhám na dokonalost. A jak říkal jeden příspěvce do diskuse, ODS nevládne sama! Má na krku nůž od odstatních koaličních stran - hlavně zelených.

0/0
22.11.2008 11:59

vladino

Re: VZKAZ pro pana Sibřinu

Bohužel, stalo se. Levice úplně ovládla politickou scénu a republika jde "do kytek". Holt, alespoň některé volební sliby měla ODS splnit...:-/

0/0
22.11.2008 21:03

grimosa

Re: VZKAZ pro pana Sibřinu

to nemyslíte vážně? I když jsem pravicově smýšlející, tak současnou ODS volit rozhodně nehodlám, raději nebudu volit vůbec-to je koneckonců taky volba. Jenom volební propad donutí vedení ODS přemýšlet. Riziko, že tu na další 4 roky budou vládnout socani klidně podstoupím, vím, že potom ODS bude lepší strana, bez Dalíků, Langrů, Tlustých.

0/0
22.11.2008 23:37

vestec

Do......

Hlas nezavislého,až poli.strany jáká koliv budou se chovat k lidem ,tak jak se má a nebudou hledět jen na svůj kamaračov a svojí kapsi,tak těchto hloupých úpolemik o ničem ubyde né jen zde,ale jak v mediich,tel.novinách zkrátka všude pak snad bude líp,kdo se bojí červených a oranžových,ať opustí republiku a hledá si pohodu na úkor druhých jinde-štastnou cestu.Já se nebojím ať je barvy jakékoliv jen lumpů,kteří myslí jen na sebe.8-o[>-]

0/0
22.11.2008 9:23

587

Němcová ???

To je ta paní, co dokázala zřejmě sedět jedním zadkem ve dvou autech a proto jí na dvou služebních autech nepřipadlo nic divného ( přitom tím druhým jezdil její syn) ? No tak s tou by si ODS tedy "pomohla" ;-D

0/0
22.11.2008 8:21

luko5

ODS je nedůvěryhodná strana.

Kdo ji nezná od dob založení, nepochopí. Rv

0/0
21.11.2008 20:57

Frantaflinta88

Re: ODS je nedůvěryhodná strana.

To je VELKÁ PRAVDA. Dnešní mladí voliči jsou hrdí,že volí "pravici" a "antikomunismus" a přitom naprosto nevědí nebo nechtějí vidět tu zkázu, kterou byla vláda ODS v letech 92-97 a naprosto ignorují pevné kořeny této strany v KSČ a STB. Pokrytecká drzost členů této strany obviňujících kdekoho z dluhů,mafiánsktví as návratu KSČ k moci a  která přitom SAMA přivedla zemi do KRACHU,jehož důsledky zadlužili naši zemi na dalších 200 let je obdivuhodná!

0/0
22.11.2008 3:55

alexandernovak

Re: ODS je nedůvěryhodná strana.

"Někdy se v noci budím hrůzou při představě, že by to tu vedla ČSSD se svojí současnou reprezentací" řekl v roce 2001 Jan Švejnar, později Paroubkův kůň na prezidenta. Pevné kořeny v stb a KSČ má samozřejmě ČSSD, kde je na rozdíl od 28% bývalých členů v ODS, plných 86% Těžko najít v pravicových řadách jména jako jsou stbáci Dryml,holeliér Dvořák, KOčka,Ďuričko,Šlouf, esembák Přibyl, atd. Návrat KSČ, neoprávněné obvinění kočkodánů z mafiánství , zadliužení země,.ehm, hochu, nejste takhle trošku hloupý ?

0/0
22.11.2008 11:39

Frantaflinta88

Re: ODS je nedůvěryhodná strana.

A nejste VY chlapečku náhodou typický nomenklaturní tupec? Pamatuju si vás moc dobře,vůbec jste se nezměnili,stejně jako za dob KSĆ! Jste schopni drze LHÁT, agitovat za STRANU A VLÁDU a obhajovat její nelidskou zlodějskou politiku  do roztrhání těla.Ďuričko?SPONZOR ODS! A co další jména ve vašich "pravicových řadách?Klaus,Dyba,Macek,Dlouhý,Salzmann,Kočárník,Čermák,Langer,Tříska atd..? Co jméno to vytunelované MILIARDY!Mafie slabé slovo.Veřejný zločin,dodnes nepotrestaný.DLUHY na dalších 200 let,Zkrachovalá ekonomika, spálená země! NESLOUŽÍ VÁM PAMĚŤ ŽE?Končíte, NIKDO už vám ty kecy nevěří, jste na tom stejně jako JAKEŠ, jste KŮL V PLOTĚ!

0/0
22.11.2008 14:05

jirkanovaksuperchlapik

Re: ODS je nedůvěryhodná strana.

Souhlas R^

0/0
22.11.2008 16:39

rik_killer

Re: ODS je nedůvěryhodná strana.

Chudáčku, ty dluhy, o kterých mluvíš nadělala ČSSD. Najdi si fakta a nevnucuj demagogické kecy.

0/0
25.11.2008 8:30

marbo

souhlas ale jen částečný

Nějak jsem neměl sílu to dočíst celý, ale s tím co jsem přečetl v podstatě souhlasím, akorát mám pocit, že byste měl aspoň trochu vzít v úvahu to, že zatím uběhli jen dva roky(to znamená že některé z věcí o kterých tvrdíte, že ods nesplnila ještě stihnout může) a že kvůli volebnímu systému nevládne ods ale koalice(to neznamená nic jiného než trapné kompromisy, kterým se prostě vyhnout nedá)

0/0
21.11.2008 17:49

velkorypal

souhla

Mohu jen souhlasit. Pokud ztradili podporu nás pravcových voličů, tak nemají šanci ani právo přežít. jen se bojím, že než se sformuje nová pravice, tak tu budeme mít pár let levici a socialismus...

0/0
21.11.2008 14:37

Saamba

Souhlas a karma

a jsem ráda, že máte stejný názor s mým na pana minstra Pospíšila - v současné chvíli bych řekla, že to je snad jediný (nebo rozhodně jeden z nemnoha) slušných a pracovitýych politků bez různých kauz a doufám, že snad i do budoucna bez kostlivců ve skříni. Kéž ho to prostředí neznechutí a nezkazí...

0/0
21.11.2008 14:18

xaeris

Souhlas, ale, Němcovou néééééééééé

Němcovou jsem onehdá viděl v Moravcové TV, jak jakýmisi excelovými tabulkami prokazovala příjmy své rodiny.Formulář daňového přiznání se k ní zřejmě ještě nedostal.Proto, Němcovou néééééééééRv

0/0
21.11.2008 14:01

Frantaflinta88

Re: Souhlas, ale, Němcovou néééééééééé

Němcová je krutá FANATIČKA ideologie ODS.Je to něco jako Marie Kabrhelová nebo Anežka Hodinová-Spurná přebarvená namodro ;-D

0/0
22.11.2008 3:45

astrix

Má to jednu zásadní vadu

Nevládne ODS.Rv

0/0
21.11.2008 12:44

vladino

Re: Má to jednu zásadní vadu

100%-ní souhlas! Vládne Buršan a Čuňas. Rv;-(

0/0
22.11.2008 21:05

VeeDee

tak tak

Skvěle napsáno, do puntíku souhlasím. Obzvláště poslední odstavec je supr! ;-)

...taky jedna pravičačka;-)

0/0
21.11.2008 12:27



BLOGER ROKU 2016 - FINÁLE

Petice

Podpořte svého favorita v anketě Bloger roku 2016 a vyhrajte!!



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.