Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alamin

proč ty urážky?

Jsem muslim a mám arabský původ, cítím se být ale Čechem. Článku musím dát bohužel za pravdu, mrzí mě však, že někteří útočí na Islám a muslimy, aniž by uznali, že drtivá většina jich má k násilí daleko, byť je třeba něco urazí. Ostatně do doby cca před 200lety bylo křesťanství rukou katolické církve, rukou uzurpující a vraždící. Za etnické a náboženské pnutí jsou odpovědní zejména domácí politici, kteří rozjeli experiment multikulturalismu jako neřízenou střelu bez důkladné analýzy experty z oblasti společenských věd..čistě jako mezinárodní populismus:-/

0/0
5.3.2008 22:33

ddnes

reakce

karma a souhlas!!„Islám, tato absurdní teologie nemorálního beduína, je mršinou, která otravuje naše životy”nic než pravda!!!!!

0/0
29.2.2008 11:40

Zlý Soused

dobrý článek

0/0
27.2.2008 19:33

Pražák Roman

Volič Národní strany

Moc doporučuji všem zastáncům,a obhájcům islámského svinstva,knížku:

Rebelka-Ayaan Hirsí Alí!!!!!!!!!!!!!!!

Není to vůbec hezké čtení;-€

0/0
27.2.2008 17:51

Pražák Roman

Volič Národní strany

Bezvýhradný souhlas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

R^[>-]

0/0
27.2.2008 17:46

T.T.

muslimove v CR

kdo se chce dozvedet neco vic o muslimech v CR, muze si precist toto:

http://www.mvcr.cz/dokument/2007/integrace_muslimu.pdf

0/0
27.2.2008 15:35

Pražák Roman

Re: muslimove v CR

anebo stačí zagoglovat,jména těchto výtečníků,a projet jejich názory a rozhovory

Rndr.Sáňka,Ali Šilhavý např....;-D

Na youtube,je video,jak se roztahují muslimové v Teplicích,o mešitě v Brně.

:-©:-©:-©:-©

0/0
27.2.2008 17:49

Jiří Míka

cenzura

je vzdy spatna

0/0
27.2.2008 14:49

Déžo

to autor:

Skvělé! Přesně tak!Ať si zůstanou doma, a tam mají své zákony, do kterých jim my nekecáme. Ale sem (do Evropě) jen na návštěvu a poslouchat naše zákony. To musí platit pro všechny, i pro ty naše opálené. Jinak dopadneme tak, že po letech tady budou rozhodovat cizáci za nás, budou se vypalovat školky, školy, budou pouliční bitky a my se budeme bát nejenom něco říci, ale i vycházet ven. To by se měli všichni ti "humanisté" uvědomit.X

0/0
27.2.2008 14:47

Vincek

Re: to autor:

Docela svěží myšlenka. Kdyby všichni zůstali doma, nebyl by v Americe jediný běloch vyznávající křeťanství. O Africe či Ázii samozřejmě platí totéž.

0/0
27.2.2008 14:53

Hucul

Re: Re: to autor:

Nojo, a jak dopadli Indiani, kdyz se chovali velkodusne a tolerantne ke kulture prichozich? Maji sve REZERVACE!

0/0
27.2.2008 15:01

zdeseny obcan

Re: Re: to autor:

Rozdil je v tom ze kamkoliv prisel beloch prisla i civilizace a rozvoj, bytsi nemilosrdne prosazovany. Novodobe stehovani narodu prinasi pouze zkazu.

0/0
27.2.2008 16:28

kočkakočka

Re: Re: to autor:

hmm, a co by na tom bylo tak špatného???

0/0
27.2.2008 17:00

Luc@s

Evidentne na Wildersove filmu neco bude,

kdyz uz tedka je kolem toho takovy halo.  Film jeste neni ani dokoncenej a uz kvuli nemu chtej vrazdit...to preci normalni neni, ne?!

Jinak obecne souhlassim s tim "chces zit v nasi zemi, prizpusob se". To ale muslimove neumej. Starsi generace zije v NL treba uz 20 let a nejsou schopny se domluvit. Ani zakladni veci! Vsechno za ne resej deti, ktery (diky bohu) aspon chodej do skoly a rec se naucily. Dalsi problem je ale v tom, ze chodej do skol plnejch muslimu a o integraci se neda ani mluvit. Zase jsou ve stejnym prostredi a k te "domaci" kulture ani nepricichnou. Pokud se nekdo nenauci rec zeme kde chce zit, asi uz se tezko prizpusobi s cimkoliv jinym.

Jsem zvedavej, jak Wilders dopadne. Pokud jako Theo a Pim, tak bude v NL asi husto...

0/0
27.2.2008 14:46

Hucul

Re: Evidentne na Wildersove filmu neco bude,

Nojo, kdyz treba na svedskych skolach existuje vyuka o ruznych nabozenstvich a - svete div se - muslimove donesou z domova omluvenky, aby nemuseli poslouchat o bludech. Nekde existuje i predmet, ve kterem si navzajem studenti referuji o svych domovskych kulturach... pokud ovsem nejsou mistni, protoze demonstrovat svedskou kulturu je zbytecne a navic rasisticke. Stejne tak zazpivat si ve skole ci jinde na verejnosti svedskou hymnu nebo mit tricko se svedskou vlajkou. Jste nazvani rasistou, pokud mate na sobe tricko s vlastni vlajkou, sila, ne? Ovsem jako imigrant plne vyuzivam svobody slova a nastesti nejsem sama. Kdyz si Svedi museji nechat delat na hlavu, aspon se ozvou ti "normalni" imigranti a zastanou se jich. Tak uz to dopada, kdyz je v cele statu extremni levice.

0/0
27.2.2008 14:57

kagmark

Kypr!!

Vzpomene si někdo,věřím že ano jak řešil Kypr a Řecko soužití-nesoužti /Turci,Řekové/. Každej na svý domů a je klid,velice jednoducý.

0/0
27.2.2008 14:43

john

sloboda slova?

a zase su proti nej len moslimovia?

.

pamatate sa este na ten krik, ked Mel Gibson nakrutil film autenticky podla Biblie?

0/0
27.2.2008 14:42

Tomáš Fiala

Re: sloboda slova?

Vypaloval někdo ambasády kvůli tomu? V tom je rozdíl mezi muslimskou a naší kulturou. Máme svobodu slova, tak můžem "křičet" co cheme i když to zrovna někomu nejde pod fousy. Mikdo nezpochybňuje PRÁVO Mela Gibsna, natočit, co chce. Může proti tomu protestovat a vyjadřovat se po svém, nemůže však nikomu vnucovat svůj pohled na svět.

0/0
27.2.2008 15:16

john

Re: Re: sloboda slova?

asi to bude tym,   ze v mediach nie je ziadna zmienka o protestoch moslimov ..pokym nie su nuteni sa 'zviditelnit' inak

.

alebo si myslis, ze by podpalovali ambasady, keby ich nazory boli uvedene na titulnych stranach?

0/0
27.2.2008 15:24

Vincek

Re: Re: Re: sloboda slova?

ospravedlňovat násilí jako protest proti nevšímavost? S tím nesouhlasím.

0/0
27.2.2008 15:28

Vincek

Re: Re: sloboda slova?

oni jsou opravdu o nějaké století zavostalí a někteří z nich mají tendence dělat to, co mají katolíci už dávno za sebou.

0/0
27.2.2008 15:26

Tomáš Fiala

Re: Re: Re: sloboda slova?

R^

0/0
27.2.2008 16:29

Mr. Attitude

muslimáci

Nerozumím tomu, proč tu verbež do Evropy tahají a proč je nevykopnou zpátky, když něcoprovedou...:-©:-©:-©

0/0
27.2.2008 14:34

Toli

Zničí muslimové naše právo na svobodu slova?

Ani snad ne, ale zničíme si ho postupně sami ze strachu před muslimy a příklonem k tzv. silné vládě. Nikdy nenabereme odvahu na vystěhování těch, kteří nechtějí uznat naše hodnoty a namísto toho prosazují svoje jako jedině správné.

0/0
27.2.2008 14:28

Hucul

Souhlas!!!

O vikendu jsem chtela udelat vetsi nakup v pomerne levnem supermarketu asi 15 minut jizdy na kole od naseho domu... nez mi pan domaci vysvetlil, ze je lepsi si priplatit jinde nez prijit o kolo, o kabelku a o "pocestnost" vyletem do muslimske ctvrti bez doprovodu. On, velky chlap, tam obcas zajede, ale vyhradne s par kamarady, z nichz jeden pohlida auto tak, ze se v nem na parkovisti zamkne. Bydlim v Malmo a jmenovana ctvrt se jmenuje Rosengard.

0/0
27.2.2008 14:23

Déžo

Re: Souhlas!!!

Bohužel, jak smutné:-(

0/0
27.2.2008 14:48

Mr. Attitude - volič Národní str

Muslimové v Evropě

Karma, to je jasné. Mne obava z tohoto a z pozitivní diskriminace cikánů:

http://www.romea.cz/index.php?id=detail&detail=2007_3790

donutila volit Národní stranu. Nedá se nic dělat, ale jako jediné účinné řešení vidím volit NS, protože ODS, ČSSD a spol. tomuto zabránit nedokážou

0/0
27.2.2008 14:23

Pražák Roman

Re: Muslimové v Evropě

NS je jediná strana,bohudík,nebo bohužel,co má jasno,a chce!!!s tím něco dělat.Nutno uznat,že v pár věcech s ní nesouhlasím,ale nikdo lepší,schopnější tu není!!!!!!!!!

Proto říkám ,volím,podporuji,NS,protože tím podporuji samotnou existenci ČR,samotnou existenci hodnot na níž je postavena euroamerická civilizace,svobodu,které se zatím těšíme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!R^[>-]

0/0
27.2.2008 21:13

Vincek

Oni jsou lidi různě hákliví

a nejen muslimové. před lety se mohl pan kardinál Vlk podělat, když česká televize zařadila někdy v noci film Poslední pokušení. Svými nejapnými prohlášeními tomu filmu jistě udělal dobrou reklamu. Mě dokonce přesvědčil abych si přečetl i knihu. V Polsku zase pro změnu vadil plakát filmu Lid versus larry Flynt, a opět v Česku se nějak vytratila reklama na Staropramen nazvaná Pivní Otčenáš.

0/0
27.2.2008 14:03

ant.

...a hned vyzval katolíky ke křížové výpravě?...

...a kolik bylo mrtvých? Když jedu jako turista např. do Egypta, tak musím dodržovat různá omezení - z našeho hlediska nesmyslné -  v oblékání, pití alkoholických nápojů, ale i např. zákaz políbit ženu na ulici nebo se s ní vést za ruce - ale totéž by mělo platit pro muslimy v Evropě - žádné burky, žádné šátky ve školách a dodržovat normy té společnosti, která je přijala. A pokud Vás kardinál Vlk přesvědčil k přečtení knihy, tak už za to by měl být svatořečen, protože vlastně udělal zázrak...;-);-)

0/0
27.2.2008 14:29

Vincek

Re: ...a hned vyzval katolíky ke křížové výpravě?...

Samozřejmě že pan Vlk mě přesvědčil k přečtení knihy Poslední pokušení. Několik jiných knih jsem četl už před tím.:-)

Taky si z dětství vzpomínám, jak mi jeden spolužák ze spořádané křesťanské rodiny nadával za to, že mě zahlédl v průvodu na pohřbu sousedky, kterou přejelo auto. Sousedka byla evangelička (tedy taky křesťanka) a dle katolického školáka se jí stalo správně.

A zahalování a líbání na veřejnosti? Ono to není zas tak dávno, kdy se i u nás považovalo za neslušné, vyšla-li vdaná žena z domu bez pokrývka hlavy.

0/0
27.2.2008 14:43

Hucul

Re: Re: ...a hned vyzval katolíky ke křížové výpravě?...

Ano, nastesti uz mame ovsem stredovek za sebou a pomerne neradi bychom se vraceli poskokem rovnou do doby bronzove, ze ktere islam (stejne jako krestanstvi) vzesel.

0/0
27.2.2008 14:59

Tomáš Fiala

Karma

Nikdo v evropské civilizaci nebrání nikomu v soukromí dodržovat jakékoli zvyklosti nebo náboženství. Tedy ani muslimům. V naší kultuře je zvykem zahalovat si tvář na veřejnosti pouze v případě, že hodlám provádět nebo provádím věci neslučitelné se zákonem nebo dobrými mravy. Pokud někdo odmítá na veřejnosti dodržovat naše zákony, zvyklosti a mravy, nemá tady co dělat. Je to stejné, jako když přijde podnájemník do mého bytu. Bude to on, kdo se přizpůsobí mým zvyklostem. V opačném případě může jít.

0/0
27.2.2008 14:03

Vincek

Re: Karma

Je to už dlouho, ale opravdu se mi stalo, že mi jakýsi spořádaný občan vynadal za to, že v neděli dopoledne zametám chodník před svým domem.

0/0
27.2.2008 14:05

xmalas

Re: Karma

a co tím chtěl autor říct???

0/0
31.1.2009 21:30

Fero Funič

Právě naopak!

Alkohol, vepřové a podobné se musí zakázat. Burky do naší společnosti patří! Aspoň bude u nás pořádek.

Jen se podívejte na: http://vetvicka.blog.idnes.cz/c/26652/Streka-na-Atlas-4-Jak-sem-zrobil-na-Ostravsku-poradek.html

0/0
27.2.2008 13:55

kagmark

Běž tam odkud jsi přišel

Dle mého názoru postupně zanikne celá stará EVROPA i se svým liberálním multikulturním přístupem k muslimům,jejich náboženství a přístupu k našim hodnotám. Dobře nám tak,můžem si za to sami.

Řešení je jednoduché. Pomohli jsme ti,vzali jsme tě do své země,využíváš náš systém,aniž bys do něho něco vložil,nelíbí se ti zde,tak nazdar a běž odkud jsi přišel. Děláš bordel,zapaluješ auta,školy atd. Všechny tyto,kteří nerespektují právo a pořádek bych nedržel,naložil na loď,letadlo,autobus a odvezl tam odkud přišel,bez možnosti návratu. Věřím,že pár exemplárně potrestaných a byl by klid.

0/0
27.2.2008 13:53



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.